Följ mig i politiken!

torsdag 30 april 2009

Den ekonomiska krisen stabiliseras?

Världens börser är minst sagt svajiga, men på senaste tiden har vi sett att börserna har börjat svaja mindre än tidigare och i vissa fall kanske man ser en början till att de flesta stora börser håller på att stabiliseras. Jag har försökt följa den här utvecklingen under ganska lång tid nu och jag har givetvis också gjort en del egna analyser av läget och det jag just nu är väldigt nyfiken på är vad som nu håller på att hända, svininfluensa till trots... Kommer de största börserna i världen stabilisera sina kriser under sommaren tror jag att vi kan börja se början på en vändning redan i höst och i sådana fall kan vi börja se en uppgång redan under hösten 2010 och får inte svininfluensan så stora proportioner som man befarar kan kanske uppgången till och med komma tidigare än så... Mmmm.... Jag ser faktiskt ganska ljust på framtiden just nu och börsuppgången i går/natten till idag ser jag som att de förstärker det faktum att vi går mot en situation där den globala krisen börjar stabiliseras på ett positivt sätt...

Inga kommentarer: